Recruitment website & techniek

Werken-bij website

Naast je corporate website heb je een werken-bij website nodig die helemaal gericht is op het vinden van nieuw talent. Je wilt dan ook niet dat potentiële werknemers worden afgeleid met andere corporate informatie, die voor hen op dit punt niet relevant is.

Wij zorgen niet alleen voor een converterende website, maar ook voor alle technische specificaties zoals koppelingen met verkeersbronnen, ATS-systemen, analytics platforms en recruitment tools.

De kosten voor een werken-bij website variëren, maar bij APPLY bieden we de eenvoudigste en meest betaalbare optie aan voor 2.500 euro.

Handig voor HR

De werken-bij website kan geïntegreerd worden met 25+ ATS systemen!

CMS Serena

High end recruitment CMS, te koppelen aan jouw multiposter en/of jobboard

Concept en design

Creatie van professionele uitstraling en doordachte candidate journeys.

ISO 27001 gecertificeerd

Geeft zekerheid over privacy en zorgvuldigheid omtrent persoonlijke gegevens

Maximaliseer impact met onze werken-bij website

Op de werken-bij website kan APPLY alle aspecten van arbeidsmarktcommunicatie plaatsen, zonder beperkingen. Dit omvat onder andere blog's, testimonials, 360 graden en fotocarrousels.

Blog's

Bloggen gaat over het inspireren van de doelgroep en het geeft tevens antwoord op een vraag, een probleem of uitdaging.

Testimonials

Testimonials bieden persoonlijke verhalen van toekomstige collega's, voor authentieke inzichten.

360° virtual tour

Kandidaten krijgen een 360° virtual tour van hun toekomstige werkomgeving.

Fotocarrousels

Fotocarrousels geven kandidaten een visuele indruk van de werkomgeving.

Doelgroep staat centraal

Voor elke specifieke doelgroep moet er een aparte landingspagina worden ontwikkeld, zodat kandidaten tijdens hun sollicitatiereis inzicht kunnen krijgen, die specifiek gericht zijn op hun behoeften. Op deze pagina's schets je een beeld van wat kandidaten kunnen verwachten als ze bij jouw organisatie komen werken.

01

Geoptimaliseerde candidate journey

Specifieke doelgroepen krijgen aparte landingspagina's voor een diepgaande candidate journey.

02

Voorproefje werkomgeving

Kandidaten krijgen een 360° virtual tour van hun toekomstige werkomgeving en kunnen meteen het juiste gevoel ontwikkelen.

03

Recruitment routes

Kandidaten kunnen op verschillende manieren terechtkomen op zo'n specifieke doelgroeppagina: via een jobboard, door een wervingscampagne die naar de pagina verwijst, via een zoekmachine of Emailcampagnes.

De voordelen van onze vacaturesites

Specifieke vacature in de schijnwerpers

Vacaturesites zijn geoptimaliseerd om één specifieke vacature prominent weer te geven.

Aantrekken van latent werkzoekenden

We richten ons op het aantrekken van latent werkzoekenden, mensen die nog niet actief op zoek zijn naar een baan.

Eigen domeinnaam voor vacaturesite

Vacaturesites hebben een eigen domeinnaam en kunnen worden gekoppeld aan een bedrijfswebsite of werken-bij-website.

Plan een demo met onze recruitment expert

Charlotte

Plan een demo