Onze recruiter Anouk hielp Wendy na lang zoeken aan een baan als HR-administratief medewerker, ondersteuning van HR-business partner en -afdeling. Dit houdt onder andere in medewerkers te woord staan met algehele HR-vragen zoals, vragen over verzuim, verlof en salaris. Sinds drie weken is ze daar werkzaam en hoe het proces via APPLY (voorheen: Flexibility Limburg) liep vertelt Wendy je graag zelf!

Waar liep je tegenaan bij solliciteren?
Wendy: “Ik was zeker op zoek naar werk, maar waar ik tegen aan liep was dat ik helemaal plat werd gebombardeerd door allerlei recruiters met allemaal dezelfde standaards mails. Anouk was wel origineel en verfrissend, want zij belde mij meteen zelf. Ze zei niet ‘ik heb een vacature voor jou’, nee ze zei ‘ik heb iemand voor jou!’ en toen dacht ik die moet ik hebben! Want tegenwoordig solliciteer jij niet meer bij een bedrijf, maar een bedrijf bij jou. Vanaf dat moment had ze me ook, eigenlijk wilde ik voor haar dit sollicitatiegesprek doen dus ze had echt mijn gunfactor.”

Waarom heb je voor APPLY gekozen?
Wendy: “De manier waarop Anouk mij benaderde, de manier hoe ze bleef volhouden en zoeken naar mogelijkheden. Altijd in het positieve blijven en uiteindelijk vond ze een vacature, waarvan ze zei ‘ik heb zo het gevoel dat jij hier gaat passen, ik heb 100% zekerheid dat jij de persoon bent die ze daar moeten hebben!’.”

“Ik heb iemand voor jou”

“Ik had meteen een klik met Anouk, omdat ik mij erg kon vinden in haar vasthoudendheid en haar mogelijkheid om te blijven zoeken naar kansen. Het triggerde me om met haar in gesprek gegaan.”

Het eerste contact met Anouk was eind april en het eerste sollicitatiegesprek met het bedrijf vond plaats in de eerste week van mei. Uiteindelijk na vijf minuten in het gesprek met het bedrijf, klikte het meteen en halverwege mei was het contract getekend en kon Wendy in juni van start met haar nieuwe baan. Zo leuk kan je werk zijn als recruiter!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, blogs en job-opportunities!

Ik ben geïnteresseerd in: