Laat je email adres achter en krijg direct toegang.
Webinar
Leestijd
53
min.
Datum
13 Nov
Onze hersenen kunnen bewegende beelden wel 60.000 keer sneller verwerken dan geschreven tekst. Omdat ons brein vooral visueel is ingesteld, is een afbeelding effectief, maar een video nog beter! Mensen bekijken videocontent 94% meer dan geschreven tekst.
Een vacaturetekst kan weliswaar de functie-eisen en vragen uitleggen, maar het kan niet de bedrijfscultuur en sfeer overbrengen. Je kunt natuurlijk iets opmaken uit de tone of voice van een tekst, maar met video is het veel makkelijker voor toekomstige kandidaten om de bedrijfscultuur te ervaren tijdens het eerste contactmoment.
Wij laten je graag zien hoe je dit het beste kunt doen zonder dat het veel kost. We gaan verder dan dat; gezien de complexiteit en concurrentie op de arbeidsmarkt hebben recruiters behoefte aan innovatieve middelen om een voorsprong te krijgen. Baanbrekende technologieën, zoals Virtuele Realiteit (VR) en Gamification, kunnen hierbij een cruciale rol spelen. Hiermee kunnen recruiters op een vernieuwende manier de meest geschikte kandidaten vinden door naar hun besluitvormingsvaardigheden te kijken of hun vaardigheden te testen.
VR en Gamification hebben het potentieel om de manier waarop we werken te veranderen, ook in recruitment marketing. Het gebruik van VR en Gamification kan leiden tot een boeiender en efficiënter proces in recruitment marketing. We laten je graag zien hoe je dit op een zeer toegankelijke manier kunt implementeren binnen jouw organisatie in dit webinar.
Het volgen van het webinar over VR en Gamification in recruitment geeft je de kans om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen, je concurrentiepositie te verbeteren, efficiëntie te vergroten, de kandidatenervaring te optimaliseren en deel te nemen aan een interactieve leerervaring.
Na het webinar weet je:
↑